Ben 18 Mart’ta bebeğim 8 haftalıkken kaybettim. En son 5. hafta kontrolünde hersey yolunda denmişti, bir sonraki kontrolümüze gideceğimiz günün gecesinde yoğun kanamalarla acile gittiğimizde densiz doktorun biri pat diye söyledi “kalbi atmıyor gelişmemiş bu düşük yapıyorsun” diye. Yaşadığımız kabusu anlatamam sadece yaşayan bilir zaten. Ağrım olmadığı için ertesi sabahı kendi doktorumu bekledim ama bütün gece eşimle ağladık, yeri geldi isyan ettim kimlerin kimlerin cocukları oluyordu ben bu kdr dikkat ederken nasıl düştü diye. Kan kaybından sağlığım tehlikeye girmek üzereyken vedalaştım bebeğimle ve benim de en yakın arkadaşlarımın hepsi aynı anda hamileydi o sıra. İsyan etmeyi bırakıp sadece dua ettim bekletmeden bir an önce sağlıkla versin diye, spora başladım çok düzgün beslendim hep bişeyler yapmaya çalıştım kendim ve gelecekteki bebegim için. Öyle öyle toparlandım eşim ve çevremdekilerin de desteğiyle. Ve doktorumuzun bize biçtiği iki aylık bekleme süresinden sonra bekletmeden geldi bebişimiz, şuan 13 haftalık hafif riskli geçiriyorum yine ama buna şükür, yatıp dinleniyorum çok iyi bakıyorum ona da kendime de. Allah isteyen herkese istediği vakitte versin, bekletmesin aratmasın, güzel düşünün iyi olsun 🤲🏼 Beterin beteri var geç olsa da güç olmasın, sağlıkla kucağınıza alın inşallah tez zamanda 🤲🏼