[silindi] ben normal doğum yapmayı çok istiyordum ama tüp bebekle hamile kaldığım için gebeliğim kıymetli gebelik sınıfına giriyormuş ve normal doğum yaparsam bebeğimin kalbinin durma ihtimali varmış. Onun sağlığı herseyden önce gelir, o yüzden sezeryan yapacak doktorum. Ayın sonunda kontrolüm var doğum için gün verecek. Sezeryan doğumda anesteziyi hiç araştırmadım ama belden uyusturmalarini isteyeceğim.