MomSes nazliaras_0621 Ege ismini çok severim oğlum olsa Ege koyacaktim. Bence tek başına da çok güzel
nazliaras_0621 burcuslv Ay adıyla gelsin insallah evet bizim seçenekler arasındadır var sarp ama seçenek çok kafa karışık 😀
burcuslv nazliaras_0621 sorma aylardır öyle mi olsa böyle mi olsa diye kafayı yemek üzereydik ama düşündükçe insanın kafası karisiyo Sarp istedi eşim bende yanına Ege koyalım dedim ve insan netlestirip o şekilde düşündükçe benimsiyo ,alışıyor 😊😊
Keremiko16 Sarp çok güzel isim çetin , cesur geçilmesi zor anlamı Keremde uyumlu ege ile değerlendirebilirsiniz