umyahsen maddiyat dolayısıyla değilse bile biz bu ülkenin vatandaşı olarak devlet hastanelerinden yararlanmalıyız. Ama inanamıyorum. Gece gündüz randevu bakıyorum. Gece uyandıkça bakıyorum ama hiçbir şekilde yok. Çok şaşırıyorum. Buradaki hastanede de 6 kadın doğum doktoru var, biri nöbetçi olsa diğerlerine yine bulabilmek lazım. Gidiyorum koridorlar da bomboş. Kimlere veriliyor bu randevular şaşırıyorum.