1fatma_nurr Kızlar 1.düşüğümü yaptim malesef belirli bir sebebi yok kese bozulmuş dedi doktor ve 2.gebe kaldığımda korkuyorum acikcasi 2.dusuk ihtimali ne kadar biliyormusunz genelde 1.dusukten sonra ikimci sağlıklı oluyor diyorlar ama doğrumu
SumayyaColak 1fatma_nurr allah sağlıklı gebelik nasıp etsin hepimize arkadaşımda ilk gebeliğini kendiliğinden düştü 5 haftalıktı ikincisi şu an 7 aylık sağlıkla doğsun İnşaAllah