Hanımlar 20+4 günlük hamileyim. Şimdiye kadar bebişin hareketini hissetmedim. Doktor konumu sebebiyle demişti.
Bugün ilk defa karnımın altında sağ tarafa doğru bir hareket hissettim. Sağa doğru bir kayma gibi.
İlk hamileliğim ve daha önce hareket hissetmediğim için emin olamıyorum gaz mı bağırsak hareketi mi bebek mi bunu ayırmanın bi yolu yok mu???