Selinz 14 haftam bitmek üzere hatta 15 haftalığa giricez ama yorgunluk halsizlik hala devam etmekte aynı zaman da fazla uyumakta 😁 siz de de öyle mi acaba
EmineDefneGokce Selinz oh ne güzel😂 14 e giricem haftaya. 2,5 yaşında fırlama bir bebeyle uyku imkansız
Meliko Selinz bende bir miktar zehirli guatr varda 13+3 olduk ona rağmen kolumu kaldıracak dermanım kalmıyor yürüyüş yapmak istiyorum çarpıntım oluyor sıcak zaten beni mahvetti