Bende yıllardır içendim öğrendiğim an bıraktım günde 1 okey içiyordum hemde Adıyaman tütünü
Şimdi kızlar şöyle düşünün karnınızdaki bebeği kucağınızda düşünün ve biri onun ağzına pis sigara dumanı üflüyor onu hayal edin
Yada sizin içtiğiniz sigara yüzünden doğduktan sonra her akşam hava takıldığını düşünün
Bebeğinizin ciğerler gelişiyor böyle bir madde ile tanışmasın
İnşallah bırakırsınız ♥️