mrvdmroglu Merhaba kızlar , bebeğim rahimin tepe boynuz kısmına yerleşmiş kimi doktor zamanla aşağı inmesini bekliyoruz kimiside riskli bi gebelik olduğunu söylüyo , başına böyle bi gebelik gelen varmı