Kizlar 13. Haftamdayim ve hicbir sekilde istahim yok adamakilli bi beslenme rutini olusturamadim kendime mide bulantilarindan istahsizliktan su bile icsem midem bulaniyor. Bebegime zarar vermekten korkuyorum.😔 saglikli ama yormayacak besinler onerebilir misiniz? Rutininizi paylasir misiniz benimle lutfen??