Royalde calisan bir doktor bana da Aylin hanimi tavsiye etmisti eşinin gebeligini o takip etmis.Hayal beye gitmenizi asla tavsiye etmem bana tedavisiz hamile kalamazsin gebe kalmak istiyorsan hemen tedaviye baslayalim demisti gunlerce agladim, bir arkadasima daha aynisini yapmis aben 2ay sonra kendiligimden hamile kaldim ve ikiz gebelikti.Devlet hastanesinde de Alihan bey var kesinlikle tavsiye ederim.