Yenianneeee Kızlar 13 haftalık hamileyim. Sağ kasığımda arada sancıya benzer ağrı oluyor. Bu normal midir? Olan var mı?
svydaikalb Yenianneeee Bende 10 haftalık oldum dünden beri sağ kasığım sancı giriyor çözemedim internette normal yazıyor
beyzzsenturkk svydaikalb bu iyi bir sey bebisin büyüdügünü gösterir kendisine daha fazla alan acmak istiyor 🦋