Rozaanne 19+3′teyim. Çok şükür 4. Ayla birlikte tüm sıkıntılarım bitti. Sadece ufak bir enfeksiyon dışında çok şükür canımı sıkan bir şey yok. Bebişi hissediyorum elhamdülillah 🥺🥺 siz nasılsınız, dua edelim birbirimize 🌼
Ebrarabla_06 Rozaanne Rabbim yardımcın olsun inşallah canım benim Dua ederim canım benim bende 22+2 deyim
Mucizemiz-Uraz Rozaanne 20 haftalık hamileyim, çok güzel geçiyor 🥰 yavrumu hissediyorum artık 🙏🏼 Rabbim bütün yavrularımızı, meleklerimizi korusun kollasın 🙏🏼💖
Ebrarabla_06 Rozaanne doktor kız dedi detaylı ultrasonu bekliyorum hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah canım benim 🥰
teachering06 Trimester benim için çok hızlı geçti, en sorunsuz dönemdi taki 24-25. Haftalara doğru ağrılar başlayınca, şuan 27+2deyim birde mide yanması eklendi, 3. Trimester zor geçecek gibi görünüyor.. ama 2 en rahatıydı bence.