Aysegulsrky Kızlar bunu yaşayan varmı. Bugün çatı muayenesi oldum akşamdan beri peçete koyuyorum ve su geliyo akıntı fakan değil bildiğiniz su. Doktor normal diyo aradım. Bunun neyi normal üç dört kere peçete değiştirdim.
Berfin-bektass Aysegulsrky su olunca hiç durmadan geliyor daha 5 gün önce doğum yaptım suyumun gelmesiyle eğer ayakta durduğunuzda çok akıyorsa ve tutamıyorsanız sudur doktorunuz niye normal dedi ki anlamadım
Aysegulsrky Kahvesever Berfin-bektass yani ayağa kalktıkca sızıntı gibi geliyi bayağı peçete ıslanıyor. Bilmiyorym üstüne basa basa soledim su olabilir mi diye normal diyo. Gece gece benimle uğraşmak mi istemedi bilmiyorym ama çok tedirginim