Merhaba bundan önceki postta yazmıştım. Bebeğin suyu azalmış ani ölüm gerçekleşebilir suni sancı ile doğumu baslaticaz demişlerdi. Bi sıkıntı olursa sezeryanla alacaklardı. Benim hastanelerde 3 kere yatisim yapıldı. Dogum yapmak için Son yatisim yapıldığında suni sancı da verdiler. Bebekte gelişim geriliği var. Ciger geliştirici vuralım dediler. Solunumu düştü suyu azaldı bebek ölebilir dediler. Son zaman sezeryanla alicaklardi. Ama mesaisi değişen doktor hiçbir sıkıntı olmadığını eve gitmemiz gerektiğini söyledi bizde cikisimizi yaptık. Yatisim yapıldığında bebek dogsaydi bugun 10 günlük olacaktı. Ardimiza bakmadan çıktık hastaneden.
Başka bi hastaneye geldik 3 günde bir kontrole gidiyorum hersey çok iyi gidiyor. Bugun 39 haftalık oldum. Fakat bana 38 haftalikken bebeği dogurtucaz Ama gelişim geriliği var deyip ciğer geliştirici iğne vurdular. Meğer bebekte gelişim geriliği de yokmuş. Şimdi çok korkuyorum bebek gelisimi iyiymis ciğerleride gelisiyordur ee gerilik var diye iğne vurdular. Bebegim için zararı olur mu bilgisi olan varsa yazabilir mi