Suveydamm Canım marka sana kalmış istersen onu da öneririm Sleepy kullandım memnunum ilk başta çocuğun peematüre değilse 0 sakın onlar erken doğanlar için sen 1 numara al 120li falan tamam çok kısa sürede 2ye geçiyorlar en çok 3 ve ( te durdum ben 😃 Bir de bebeğim iriydi benim senin kilo normalse yine 1 numara 200lü al stok yapacaksan 2 3 falan yap yani illa onlara geleceksin 😃