Mubufe Kızlar sezeryan oluncada alttan bakıyorlar mı doğumdan önce yada doğumdan sonra falan ? Nasıl oluyor
_mom97 Mubufe sezeryan olucaksa bakmalarina gerek yok zaten onlar cagiriyorlar dogum gunu şu gün gelin diye
myangelson Mubufe bende öncesinde serklajli olduğum icin kananamam olduğu icin baktı sürekli ama normalde bakılmıyor sanırım sonrasında da sonraki gün hem karından hem alttan baktı tabi o da serklajla ilgili bir olay olabilir dikiş yerlerinde bir sıkıntı var mı vs diye yarın tekrar muayeneye gidicem 3 hafta oldu bakar mı bilmiyorum
Fundatercuman Mubufe Normalde sezaryanda gerek yok ama ben de sezaryan olacaktım fakat geçen hafta pat diye suyum gelince mecbur yapıldı 😂 Ondan önce de kendi sancılarım geldi yine çatı muayenesi yapmak zorundayız dediler daha sezaryan günümüze olduğu için..
Elifmstf Mubufe sezeryanla doğum yaptım öncesi doğum şekli belli olmadigi için bakmıştı doktorum uygun olmadığımi ogrenince zaten sezaryena karar verdi. Doğum sonrası bakmadılar ama hic muayene olarak. Sadece hemşireler kanamaya normal baktılar o kadar
Ibooya bende 2. sezeryanim olacam ilkinde hiç bakılmadi isteğe bağlıydı şimdi 2. de doktorum alttan ultrason cihazıyla bakacağını söyledi 34. haftada rahim ağzına falan bakicak canım elle değil cihazla bakacağını söyledi ama ilkinde hiç bakilmamisti
Elifmstf Mubufe ilk aşamada bende bebek bezinin kenarlarını koparıp hemşireler koymuştu 2 tane onlar değiştirdi o sekilde pedde baktılar sonra depend kullandım zaten onda bakmadılar daha
zepbjk Mubufe Ekstra bi durum yoksa bakılmasına gerek yok ben normal için çok bekledim 40.haftada artık baktı o da ikna etmek içindi bebe kafası fln hiiiiç kanalda değil zıplayıp dönüyodu içerde 😂