zmg287 Kızlar merhaba 7+1 deyim.. 4.haftadan beri surekli lekelenmelerim oluyodu simdi tamamen bitti yerini seffaf akintiya birakti.. yasayan varmi bunu seffaf akinti normal mi?
Feridece28 zmg287 gebeliğin boyunca şeffaf ve beyaz renkte akıntı olacak, yeşil kahverengi ve kan gibi olursa muhakkak doktoruna söylemen lazım. Yeşil akıntı enfeksiyon demek gerisi zaten düşük riski vb
Sule8924 Ben de 7. Haftadayım şu an yeşil sarı renkte akıntım var telaş ettim biraz hiçbir ağrı sancım yok ama akıntımın rengi yeşilimsi 😞
zmg287 teacherozlem kesenin suyu falan degildir dimi o olsa anlasilir mi? Bu boyle ara ara lavaboya gidip silince goruyorum seffaf cig yumurta beyazi gibi ayni