7.5 aylık bir kızım var dogdugundan beri cok iştahsız bir bebek 3.5 aylıkken emmeyi bıraktı mamaya da cok direndi bırakmak için ama bırakmadım ve ek gıdayı da reddediyor cok caresiz kaldım ne yapacağımı hiç bilmiyorum mama veya ek gıdada agzını kitliyor yememek için bütün mamaları denedim yine de aynı