İyi akşamlar :)
Bu seferde ben değişik konu açayım dedim sohbet olsun diye :D 1. Evlilik yıl dönümümüz 25 agustos. Sizce ne yapsam ya da ne alsam nasıl geçirsem o günü :) Eşim fazla romantik değil mecbur ben planlamalıyım :D ben çalışıyorum bu arada ama yinede fazla masraf olsun istemiyorum o gün malum daha ilk yıl düğün borcu bitmeden bebişimiz geliyor :)