melikeyimmmmm Hanımlar 38.haftam bitmek üzere bu sıcaklar beni mahvediyor onu geçtim artık birşeyler yaparken çok zorlanıyorum hiç sancım yok bebişin geleceğide yok sanırım doğumu başlatmak için neler yapabilirim
Sevvalkaya melikeyimmmmm bende aynı haftalardayım ama sanki 10 yıldır gebeyim gibi hissetmeye başladım bazen doğurmak istemiyorum karnımda kalsın istiyorum bazen hemen fırtlasın istiyorum karışık duygularrrrr
prenseslerblogg melikeyimmmmm canım valla al bendende o kadar her su gibi terlememde yeter artık doğuraydın diyorum 😂😂 benimde 38+2 ses Seda yok bakalım hayırlısı 😊
naznhrb melikeyimmmmm 38+4 bizdede durumlar aynıaçılma var sancı yok sıcaklar rahatsız ediyor yoksa başka sıkıntı yok
Birkuzucukbeklerken melikeyimmmmm korunmasız ilişkiye girmeyi dene merdiven in çık temizlik yap yerleri çömelerek bezle sil sıcak suyla duş al
Glshkyk melikeyimmmmm 40 a kadar yolu var sabret 🥰😄 hurma ye bol bol ben öyle yapmıştım, zamanında gelir insallah
_Serife_ Pazartesi 40 oluyoruz benim kiz doğmak istemiyor herhalde 🤦🏻♀️ sıcaklar fena 2 haftadır bende çok zor dayanıyorum neler yaptim neler açılmam az sancı yok pazartesi yatis verdi doktorumuz inşallah sağlıkla gelir yavrularımız 🤲