Bebekgeliyoorr Deemetibostnci Çevremde kim aldıysa keşke almasaydım normal yastık koymak daha iyi zaten alışınca ona bile gerek kalmıyor dediği için ben almaktan vazgeçtim. Çok kullanışlı diyen varsa ona göre ben de düşüneceğim şurada yerimi alayım 😄
Melike Deemetibostnci Sevibebenin aldım ama 1 kere bile kullanmadım. Alışana kadar normal yastık kullanmıştım. Sadece onu bebeğimin oturma döneminde kullandım. Bence çokta gerekli bişey değil
mucizevar mucizevar büyük simit gibi olanlar çok iyi özellikle de ilk doğum yaptığın zamanlar emzirmeye alışmaya çok yardımcı ben onunla alıstım.
Deemetibostnci Hediye geldi nasibime denemek için sabırsızlanıyorum ama bende merak ettim kullanışlımı
kuzeymomss Deemetibostnci 1 hafta anca kullandım sonradan bıraktık alışınca çokta gerekli değil bence olmasada olurmuş 😅
Balahatunn Emzirdigim sure boyunca hep kullandim. Gittigim yerlere de goturdum. Hatta ilk zamanlar bebek kucagimdan indirdigimde uyaniyordu. Emzirme yastiginin uzerinde cok uyuttum