Gecee1 Kızlar 4 haftalık hamileyim sağlık ocağından yarın doktora gidicem kese belli olurmu birde kalp atışını ne zamn duyanilirim ☺️
Raflesya Gecee1 Maalesef 4 haftalıkta belli olmuyormuş bizde 4.haftamızdayız dün gittik göremedik keseyi bile çok çok erkenmiş o yüzden boş yere gitmeyin. Yada 7. haftada gitmenizi öneririm ama folik asite başlayın
HSena38 Gecee1 6+4 de gitmiştim kese göründü bebek vajinal de göründü bence 6-7. Haftaya kadar bekleyin
Sinemkocak Gecee1 önce sağlık ocagina gidip kan verdim ordaki doktorum 2 hafta sonra kadin doğuma git şuan goremezsin keseyi dedi. 2 hafta sonra gittim 5+4 gunluk oldugunu ogrendim ve keseyi gördük net bi şekilde. 7+4 haftalikken de kalp atışını duyduk 😊
Cns59 Ben 5,5 haftalık hamileyim kese göründü kalt atışı için 10 gün sonra gel dedi inşallah duyacağız 🙏🏻
Sinemkocak Gecee1 evet beklerseniz daha iyi olur çok gitmek isterseniz de belki keseyi gormek icin alttan bakarlar siz bilirsiniz alttan muayne olmak istemiyosaniz beklemeniz sizin için daha iyi olur 😊
1Busenur1 @Gecee1 canım ben 7 haftalığım 5 hastalıkken keseyi gördüm öndan önce gittiğimizde görememiştik malesef keseyi gördükten bir hafta sonra da 6 hastalıkken kalp atışımızı duyduk