2erkeksnnesi minigimherseyim ama Çin takviminde annenin yaşı doğru olmalı ve yanlış hatırlamıyorsam +1 yaş büyük olarak hesaplanıyor doğru mu hesapladınız acaba 🥰
minigimherseyim 2erkeksnnesi otomatik hesaplayıcılar var onlardan hesapladım 1991 yas subatta hamile kaldım 😂🥰
Lilosum glnr_21 Makas bıcak yapın valla hiç şaştıgını görmedim bende 3 kere denediler hep koz cıktı ablamda kız cıktı kuzenlerımde erkek cıktı 😂
glnr_21 Gizem2424 muallimehanimmom5 canım benim son adet tarihini değilde hamile kaldığım ayı giriyorum
Canselyaren glnr_21 kaç haftalıkken doltor erkeğe bnziyor dedi 16 haftadan önce pek anlaşılmıyor cunki
GulshanMammadova Hepsi yalan yani kimde tutarsa artık. 2hamileliğimde 2sinde de kız çıkıyordu, 1oğlum var,1i de olucak inşallah🤲🏻😄
muallimehanimmom5 glnr_21 ben ablamın 2 çocuğuna benimde ilk bebeğime baktım doğru çıktı İkinci bebeğime hamileyim 12. Haftamız yeni başladı bilmiyorum cinsiyeti bakalım tutacak mı Çin takviminde son adet tarihi girildiği için yumurtlama diğer ay oluyorsa karışıklık onda cok oluyor
sliya30 glnr_21 yalan tabiki zaten iki secenek var tutturduysa çıkıyor işte 🤣🤣 makas bıcak yaptım çıktı ama 🤣🤣
glnr_21 Gizem2424 mesela şimdi normalde benim som adet tarihim Mayıs 3 ama ben mayısım somunda test yaptım pozitif çıktı mayost ahaliler kalmış oldum ama senim Mart hemen adet sonrası hamile kaldıysam yumurtlama Mart olmuştur ama martım somunda olmuşsa nisan olmuştur
glnr_21 Gizem2424 o zaman bence eğer ilişki tarihinizi hatırlıyorsanız ondan 7 gün sonrayı hatırlamıyorsanız bence nisan ayında hamile kalmış oluyorsunuz