guluzarozgenc Arkadaslar 32+1 haftaligiz biz 33+4te de kontrolümüz var acaba cati muayenesini ne zaman yapiyorlar? Ortalama bi hafta araligi var mi?
Serii 34 te gittim dedi ki iki hafta sonra gel alttan muayene edecem heralde çatıya bakacak bilmiyorum 🤷🏼♀️
Hozdemir 35 . Hafta da gittim kontrole normal ulturason ıle baktı 38 de gel catı muayenesi yapacağız dedi 🙈🙈 heycanlı ve korkak bir Şekilde beklıyorUm 😂❤️ 35+3 um