aogoya teşekkür ederim , ben fümeral hanıma gitmedim ama eşine düzenli gidiyordum dediğim gibi ta ki ihmalinden bebeğimi kaybedene kadar.. doğumuma bile gelmedi beni hastanede perişan etti bu dünyada da ahirette de onu Allah’a havale ettim. Zaten hastaneden de kovuldu kolana gitti. Üste fümeral hanımdan memnun kalmadım ben dedim kendim ona muayeneye gitmedim ama eşine gittiğim dönemde bir iki defa ilgililendi benimle ondan memnun kalmadım dedim bu arada 🙏🏻