sevil42 Rosense 16 haftalıkken yaptırdım sıkıntılı bir işlem değil bir hafta icinde ön sonuç çıkıyor tam rapor 1 ayı buluyor iyi bir perinatolog yaparsa sıkıntı olmaz öyle söyledikleri kadar riskli veya acılı bir işlem değil ben sadece işlem günü dinlendim ertesi gün çalıştım
Aslhn-06 Rosense 1.5 yıl evvel yaptırmıştım doktorunuz çok önemli nerede yaşıyorsunuz ? Doktor iyiyse sizi zaten rahatlatıyor canınız yanmıyor bir kaç gün dinlenmeniz yeterli 3 gün sonra erken sonuç çıkıyor %99 ihtimal diye hatırlıyorum 1 ay sonda kesin sonuç %100 sanırım oranlar bu şekilde
Milos35 Haftada benim de yaptırma ihtimalim var suan 13. Haftadayım. Bebegimin kalbinde parlaklık görüldü, ikiz eşi hastaydı kaybettik. Çift yumurta bu bebegimden de riske atmamak istiyorlar 😢
Rosense Milos35 Allah yardımcınız olsun, çok zor bir süreç. Günlerim hep ağlamaklı geçiyor… Allah bizlere çıkış yolu göstersin. 🤲
Sibelyilmaz Yaptırdım bende cok buyuk sıkıntılar yok 3 gün kalkmiyorsun yerinden okadar bide işlem yapılınca kımıldamadan durman lazım sonuç bekleme süresi çok uzun 40 günü buluyor 3 gün içinde de on sonuç cikiyo Allah hayirli temiz sonuclar nasip etsin
Sibelyilmaz Milos35 ewet cnm benim 40gunde cikti ama dediğim gibi ön sonuç 3 günde çıkıyor orda da az çok tahmin yurutebiliyorlar