Merhabalar,
İkea mama sandalyesi kullanıyorum. Bebeğimin ayakları boşta kalıyor ve okuduklarımdan anladığım ayak desteği olduğunda bebeklerin kaşık tutma becerileri, sandalyede daha uzun oturma isteği gibi olumlu katkıları varmış. Herhangi bir öneriniz var mıdır kullanıp memnun olan?