Greybik canım 260 TL’di 9,30ta oradaydık aç karna gittim işlemler bitene kadar su yemek yok . ilk parmağımı deldiler o çok acıdı benim daha sonra kutu içeçek içtim 5 dakika içinde ac olduğun için + şeker olduğu için ister istemez migden bogazın yanıyor ama zaman geçtikçe düzeliyor migden ben ki açlığıma dayanamam çok ta zorlanmadım migdem bulanmadı saat uzun geldi ama oda geçiyor bi şekilde içeçeği içince bi 5 dk olsa otur canım cok dolaşma migden bulanmasın kan alan bayan kusma olursa haber ver demişti içtikten bir saat sonra kan alıyorlar 1 saat sonra tekrar kan ve bitiyo . En son kandan 1 saat sonrada sonuç çıkıyor yemek en son kandan sonra hemen yiyebiliyorsun ben tüm gün şekerli ve karbonhidrat tüketmedim bebişe daha fazla zararı olmaması için şekerimde sınırda çıktı tam değerleri hatırlamıyorum ama atıyorum 90 olması lazım 93 çıktı 100 olması lazım 105 çıktı gibi doktorumda hafif diet yap güzel çıkmış takibe gerek yok dedi çok şükür umarım seninde güzel geçer canım