Edayl 2’li 3’lü ben de yaptırmadım yani sonuçta down sendromunun bir çaresi yok. İstersen düşük yaptırıyor doktor ama her türlü o benim evladım onu doğurcam dediğim için hiç moral bozmak istemedik eşimle çünkü o testlerin yanılma payı çok yüksek. Ayrıntılıda ise bazı durumlarda tedavisi varmış hamilelikte ve sonrasında onun için yaptırdık. Şükür bir şey çıkmadı. Normal kontrollerinize gidiyorsanız zaten bir anormallik olursa doktorunuz illa ki fark ediyor. Kendinizi strese sokmayın 💐