Fatmacbnn Haftadayım dünden beri kasıklarımda sancı gibi gelip giden ağrı var doktora gittim bebek iyi kanalda açıklık yok idrarda enfeksiyon yok neden kasıklarım çok ağrıyor anlamıyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda teşekkürler şimdiden
Vicibici Fatmacbnn Kasık ağrısı bende çok çekiyorum malesef özellikle çok yorulduğum zamanlarda oluyor. Bazı insanların acı eşikleri düşük oluyor ve ağrıyı daha çok hissediyorlar sanırım o yüzden 🤷🏼♀️
Selosshh Fatmacbnn yorulduğunuz için olabilir arada öyle şeyler dinlenin bol bol, ve su içmeyi ihmal etmeyin.. veya karnınız geriliyordur büyüdüğü için onunda ağrısı olabilir