Kbrayldz52 Kızlar açılmam yok 36+3 sancım çok sezeryan olucam ama açılma yok doktor en ufak bir kanama lekenme ve şiddetli sancıda gel dedi açılma olup olmadığını nasıl anlaşılır doktora gitmeden