giomari keşke sormasaydın seni çok korkutabilirler ama başlangıçta adet sancısı gibi başlıyor sonra gaz sancısı olur yA nefes alamazsın öyle ağrır ona dönüşüyor ki zaten o Esnada epidurali alınca geçiyor her şey ama ağrı kesici almayacağım dersen ve suni de verirlerse durum değişir Ama arkadaşlara katılıyorum nefes alacak zaman bırakıyor rabbim şükürler olsun ben doğum sancım başladıktan sonra hepsinden 100 defa okuyarak sübhanallah elhamdulillah Allah’u Ekber salavat Allah’ın isimlerini birer birer Şafi adına gelince Allahım sen yardım et diyerek hepsini okudum ve dua ettim doğum için ben çok inanıyorum buna 3 saatte çok ağrı olmadan doğurdum