Kizlar 2 gündür ne çektiğimi bir ben, bir bebeğim, bir Allah bilir. Öyle ateşlendik öyle ağrılar çektik ki Allah kimseye yaşatmasın. Şifa bekleyen herkese de şifa versin. Biz savaşı kazandik bebeğimle artık atesimiz yok ve daha iyi hissediyoruz. Annem yani eşimin annesi baktı bana bu dönemde. Allah ondan razı olsun, ayağına taş değmesin, yüzü hep gülsün, iki cihanda da. Gece gunduz demeden ilgilendi benimle, kısa zamanda toparladım sayesinde. Eğer aranızda şu an hasta olan varsa ateşiniz var ise mutlaka ama mutlaka bol ılık duşlar alın. Bol bol su tüketin sakın su içmeyi ihmal etmeyin ve bol meyve sebze tüketin. Hastalığın cigerlerinize inmesini engellemek için karbonat ve tuzu suda çözün burnunuza çekin ve gargara yapın.