Mervekara5 benimde doktor kültür ver bakalım çok fazla enfeksiyonun demişti.sonra ben marka veriliyor mu burda bilmiyorum bi siteden aldım önceki kullandığımdan iyi çıktı. Değerlerime baktı ekranda göremedi ve tekrar ver sonuçların kaybolmuş dedi.tühlilden önce bu süreçte kullandım ve dedi ki hiç enfeksiyonun yok şaşırdım tabi.ama akıntım var dedim o normal gebelikten kaynaklı dedi.gebelere de öneriliyor ama tabi karar sizin araştırıp kullanmak isterseniz diye dedim çünkü bende pek muzdariptim yanma yoktu da