emirtosveannesi Dkahraman 20 haftaligim benimde geliyor ebeye sordum normal dedi yağlı süt olduğunu söyledi
Eyll06 Dkahraman senin yine 28 haftalıkken gelmiş benim 18 haftalıkken geldi😀😀😀 uyandım ki goguslerımden sıvı gelmıs tısortum ıslanmıs ve lekeli sekılde kaldı izi su gıbı geçmedi yani 😀