AliBarlas2816 Kızlar 17+2 deyim Bandırma Royal Hastanesi’ne giden,doktor tavsiyesi verebilecek var mı aranızda 😊
Jelybon AliBarlas2816 Gürsel bey ilgilenmesi gerektigi kadar ilgileniyor.Biraz rahat ve cool bir doktor 🤭 Ama o rahat olunca ben de rahat hissediyorum.Soracagim şeyleri soruyorum güzel cevaplıyor.Dogumu da onda yapacağım inşallah. Güvendiğim bir doktor.
Tombulanne Nen hayal beye gittim ve çok memnun kaldım şimdi 38 günlük bebeğim var. Royalde hayal beyde doğum yaptım çok memenun kaldım