Haticeaydmr Aysegul-duzgun ultrasonda görünce biz de çok şaşırdık. Bacaklar süper sonic gibi kıpır kıpırr😂
2prenses1prensannesii Kayrabera8 hayırlısıyla 16 şubat görünüyor inşallah 12+3 haftalığız 😃3.gebeliğim
Aysegul-duzgun Kayrabera8 başınız sağ olsun erkek kız bilmiyorum ama herkes aynı şeyi söylüyor benim bu 3.gebelik diğerlerini çok geç hissetmiştim bende çok şaşırıyorum hareket ettikçe küçücük ama o kipirdadikca bir ayrı mutluluk geliyor insana
Kayrabera8 Aramızda 3. gebelik de bi hayli var sanırım 🥰 Şu zamanda zor belki ama ben iki kardeşim hep anneme kızardım, benim çocuklarım 3 olsun dedim, kalabalık aile çok güzel, eşim 5 kardeş bayramlar o tarafta daha güzel geçiyor
Dilek-Murat Kızlar ben de 11 + 2 yim sürekli bir şeyler aşeriyorum normal mi Cook erken değil mi sizce
Mucizemiz-Uraz Kayrabera8 öncelikle yavrunuzu sağlıkla kucağınıza alın 🙏🏼 13 haftalık hamileyken nasıl sezaryana karar verildi öğrenebilir miyim? Bende sezaryan istiyorum 20+3 günlük hamileyim konusunu doktor açmadığı için bende bişe demiyorum.
Kayrabera8 Mucizemiz-Uraz amin hepimiz inşallah, benim 3. bebeğim 2. Sezerysn olduğu için yine öyle olur sanırım, biz de konuşmadık
Deleted_12 Kayrabera8 13+2 deyiz Şubat’ta geliyor inşallah. İlk aylara göre şuan daha iyi geçiyor hamileliğim. Doğum zamanı da 14 Şubat tahmini bir değişiklik olmazsa 😊