Selam arkadaşlar 32 haftayı bitirdim bugün gittim doktorum bebek doğum pozisyonu almış dedi kafası çok aşağıda dedi gelişim geriliği vardı bu haftalar çok az düzeldi o yüzden erken gelememsi gerekiyor gelişmesi lazım erkenden mi almış doğum pozisyonu acaba benmi yanlış düşünüyorum normal mi bu durum normal doğum istiyorum açıkçası ama erkenmi sizce