denizzaysann kızlar gebelikte tetanoz aşısı yaptırdınız mı ? yaptıranlar kaçıncı haftada yaptırdınız ve belirtileri nelerdi
Ssmerve10 denizzaysann 20. Haftada yapılıyor belirti derken yan etkisini soruyorsunuz galiba sadece kol ağrısı oluyor oda vurulan yerde
nurnur13 denizzaysann ben 26da ve 30da yaptırdım baş ağrısı oldu sadece migrenim olduğu için tetikledi heralde 🤷♀️
ztrkk Haftada yaptırdım ilk dozu. Bir ay sonra da ikinci doz yapılacak. Belirti meydi derken neyi kastettiniz?