Alyaazehrsdt 5 gün oldu doğum yapalı durduk yere sebebsizce sürekli ağlıyorum uyuyamıyorum gece gündüz toplam 2 saat anca uyuya biliyorum
_akalin3 Alyaazehrsdt yeni bir hayat ister istemez psikolejını cok etkiler canım tek kalmamaya çalış film veya dizi izler bebegını emzırırken habırese kendını kasıp iş turma biraz rahat ol ve akışına bırak
eymeninannesi35 Alyaazehrsdt 7 gün oldu doğum yapalı aynı durumdayım sütüm az diye ağlıyorum annem kardeşime bakmaya gitti diye ağlıyorum bebek ağlıyo diye ağlıyorum herşeye ağlıyorum
Beyzossb Alyaazehrsdt ahhh bizim de 5. Günümüz. Zombi gibi oldum aynı dediğin şekildeyim canım :(( hayatım bitmiş gibi hissediyorum . Bebek ağlıyor ben ağlıyorum
SutlacimiYedimmiBen Alyaazehrsdt ben ikinci doğumda olmustu duygusal anlamda çok kötüydüm 10 gün boyunca illaki günde 1 defa ağlardım esimin eve gelmesini iple cekerdim😥
Alyaazehrsdt _akalin3 tek kalmıyor annemlerdeyim bir ay oldu yeni doğum yaptım kalıcak yine 20 gün falan ama ben nasl eve gidicem diye ağlıyorum şimdiden
_akalin3 Alyaazehrsdt lohusa sendromu da olabilir slownsarkılar dınlemeyın fılm dızı ıZlemeyın bıraz poZıtıf şeylerle ugrasmaya calısın
ATACEREN Alyaazehrsdt çok normal canım ama geçici bir süreç öyle düşün bebeğine odaklan büyüdükçe o günleri bile özlüyor insan ben şuanda ikinci dogumumu yapacağım bakalım bizi neler bekliyor