beyzamci sıkıntı etmeyn ne olursa hayırlısı odur biz 6 haftalıktı duyduk. Doktor alttan bakmak istemedi mi altan duyulablrdi belki ama 7haftada veya 8 de duyan da var korkutmş gbi olmim ama benm ilk gebelğmde 5 haftalıktı öğrendm kalp atışı yoktu 6 oldu yoktu 7 de gittm dedi gelişmemş kanamam olur dedi kanamam oldu diğer gğn zaten snra kese şekli bozulmş dediler kalp atışı yoktu dedi sağlıksız bebek dye byle oldu doğsaydı engelli olacaktı zaten bilmem ne git kendini yor evde düşsn dedi zaten bebek yok dedi kese bomboştu ama senin var zaten evde de düşürdm ben. Sen inşallah duyaran duyrsan yz buraya