Battaniyeli Kızlar dogumum yaklaştı. Tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım. Doktorum henüz bisey demedi sadece 38 den once cati muayenesi yapmıyorum dedi. Yani normal dogum ici yapilir zaten acikliga ve cati müsaitligine bakiilr diye bende o an ekstra sormadim. Haftaya soracağım tüp bebek olduğum için erken alma gibi Bi durum var mı diye. Normal doğum yapan var mı acaba
Cerkess Battaniyeli merhaba bende tüp bebek hamılesıyım 19 bitmek uzere gecen gün doktoruma sordum benım dogumum tahmını ne zaman olur dıe sezeryan normal hangısı olur dedım çatın müsait ise bormal yaparsın tabı dedı
Ela4810 Battaniyeli bende tüp bebek annesiyim, hamile olduğumuzu öğrendikten sonra tüp bebek normal bebek kalmıyor. Süreç aynı. Eğer çatı muayenesi, bebek gelişi, kilosu vs uygunsa tabikide normal yapabilirsin.