Deryah Merhabalar arkadaşlar , 6+5 haftalık hamileyim kahverengi akıntı geldi bugün ise de oldu mu acaba merak ediyorum
ikizlerimveannesi Deryah doktoruna görün mutlaka lekelenme bir çoğumuzda oldu ilk haftalar ama ihmal etmemek gerek
Meryem34 Deryah kiminde düşük tehlikesi kiminde yerleşme o yüzden şuan imkansız varsa acile gidin Allah korusun sonra keşke dememek için
Deryah ikizlerimveannesi görmeniz için. U iğrenç görüntüyü ekran resmi yaptım kızlar tam koyu kahverengi de deyil Aslında
Deryah Meryem34 daha önce gittiğimde böyle şikayetim dolgunu söyledim fakat doktor demiştik hormaolardan olabilir ama bir hafta sonra şimdi daha fazla geldi yarın gidecegim
Meryem34 Deryah yok olmadı bende burda bu konu ile alakalı post çok gördüm kimine doktor düşük riski var deyip ilaç veya iğne vurduğunu kimi de yerleşme vs yazdı da görünce ondan yazdım ihmal edilmemesi gerek diye