Merhaba kızlar adet düzensizliğim olduğu için tam günümü tahmin edemiyorum ama takvime göre 12 gün gecikme gözüküyor aylardır test yapmaktan yoruldum artık bakmıycam dedim ama burada bir post da ovilasyon testi ile öğrendiklerini yazmışlardı bugün bir deniyeyim dedim iki çizgi oldu sizce varmıdır çok ümitlenmek istemiyorum 🥺