2li testim normaldi 4lü testimin sonucunda bir tane kan değeri yüksek çıkmış doktorum nöraltüp defektinden şüphelendi beni 18 haftamda ayrıntılı ultrason için çağırdı . Detaylıya gittiğimde bir problem görmedi ben tekrardan nifty testi yaptırdım çok şükür onda da bir sıkıntı çıkmadı . gebelik başında çok kanamam olduğundan dolayı(3 ay kanamam oldu düşük riskim vardı ) bu değerin yüksek çıkabilceğini söylediler tekrar 24te ayrıntılya girdiğimde yine çok şükür Kİ bir sıkıntı görmedi . Şu an 29 haftalığım ve 1 yaşında ikizlerim var . Doktor sıkıntı görmedi ama insanoğlu işte korku sardı doğum yaklaştıkça yaşayanlar var mı ?