Kızlar adetime 3 gün var dün sabah erken gebelik testlerinden yaptım net bi şekilde tek çizgi çıktı test de güvenilir bi marka yani kesin yok dedim ama kasıklarıma bıçak saplanır gibi oluyor özellikle sağ kasığıma hatta adet olacakmışım gibi de ama farklı bi kaşık ağrısı teste güvenmeli miyim yada hamile olabilir miyim son korunmasız ilişki 17 sinde olmuştu