Doktorum bugün ikili tarama testine girmek istiyor musun diye sordu bende evet dedim ama hiç nasıl yapıldığını bilmiyorum. Eşimin yiğeni bu teste girdiğin de çocuğu için dowsendorumlu demişlerdi bebeğin kızın baya bir psikolojisi bozulmuştu şuan 2 aydır doğum yaptı çocuğun hiç alakası yok dowsendorumu ile eşim de bana sende çok takıntılısın girmesen mı dedi ama bende girmek istiyorum daha önce giren var mı bu teste nasıl yapılıyor nelere bakılıyor söylerseniz 🙃