Aysegulsrky evet olabilir. çatı muayenesinden sonra hafif kanamalar,lekelenmeler normal ciddiye alınacak bişey değil fakat yoğun kanama+su sızması varsa en fazla bi iki güne doğurursun. aynısı bana oldu
39+5te kan geldi çok az hiç bişey yoktu
39+6 da sulu kanamam oldu suyum sızmaya başlamış
40+2 de doğurdum