mrs_atalay Bebeğin pozisyonuna göre kafasının kanala girip girmemesine göre değişir o en iyisini doktorun bilir ve söyler canım .Şimdi burda biri bi ihtimal söyler ona göre kendini psikolojik ayarlarsın sonra doktorun o an farklı bişiy söylediğinde kafan karışır 😘Ha sancın vardır belki açılmanda azıcık varsa sancını hissetmiyorsundur doktorun eve gönderir sancının gelmesini bekler.Öyle ihtimaller olabilir ama dediğim gibi sen bi muayene ol ona göre doktorun senin ve bebeğinin sağlığı için en doğru kararı verir anlatır 😘